Pilates – ιδανική άσκηση για παιδιά

Μπορεί συχνά να βρείτε παιδιά κολλημένα στις οθόνες των τηλεφώνων ή των φορητών υπολογιστών τους. Δυστυχώς, αυτός ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι επιζήμιος για την υγεία των των παιδιών όσο και των ενηλίκων. Ωστόσο, οι ασκήσεις pilates για παιδιά τα εισάγουν αποτελεσματικά στη σωματική άσκηση από μικρή ηλικία.

Είναι μια ασφαλής μέθοδος εκγύμνασης για όλες τις ηλικίες.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ PILATES ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;

  • Διόρθωση της στάσης του σώματος. Με το pilates αυξάνεται η μυική τους δύναμη, ιδιαιτέρως του κορμού, και βελτιώνεται η μυική ευλυγισία τους. Είναι κατάλληλο και σε περιπτώσεις μυοσκελετικών προβλημάτων, όπως η σκολίωση.
  • Το pilates μαθαίνει στα παιδία την ενσυνειδητότητα. Σωστή διαχείριση της αναπνοής και συντονισμό της με τις ασκήσεις. Συμβάλλει επίσης στην προώθηση της ισορροπίας. Μαθαίνουν να ηρεμούν με τις αναπνοές και να αδειάζουν το μυαλό τους από σκέψεις, εστιάζοντας στην άσκηση.
  • Ενεργοποιείται ο μεταβολισμός
  • Βελτιώνεται η ψυχική τους υγεία. Τα παιδιά μπορούν να εκτονωθούν και να διοχετεύσουν την ενέργεια τους σε κάτι ειρηνικό. Μειώνει τα επίπεδα στρες ή της υπερκινητικότητας.
  • Τέλος , κάνοντας Pilates μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στις άλλες αθλητικές δραστηριότητες που μπορεί να κάνουν. Πολλές ασκήσεις του Pilates έχουν στόχο την ενδυνάμωση των μυών του κέντρου και ολιστικά όλων των μυών, κάτι που μπορεί να προλάβει πιθανούς μελλοντικούς τραυματισμούς.

 

Καλό θα ήταν να γυμνάζονται υπό την επίβλεψη κάποιου ειδικευμένου στη μέθοδο.

Το Pilates είναι για μια ζωή!

Το Pilates είναι μια μέθοδος άσκησης που μόλις την μάθεις δεν μπορεί να ξεχαστεί. Σε αντίθεση με το τρέξιμο ή άλλες σκληρές προπονήσεις για τις αρθρώσεις, το Pilates μπορεί να εξασκηθεί σε κάθε ηλικία – ακόμα και στα 90 μας. Επιπλέον, οι δια βίου συνήθειες ξεκινούν νωρίς. Γιατί να μην ξεκινήσετε με μία υγιή συνήθεια; Η έναρξη Pilates σε νεαρή ηλικία θα δώσει στα παιδιά ένα προβάδισμα για μια μακρά και υγιή ζωή.

Leave a Comment